Toaster Strudel avagy Piritós Rétes

Egy csoda reggelivel szeretnék kedveskedni nektek. Igaz kalória bomba, de isteni finom és nagyon egyszerű. Otthon, még soha nem láttam hasonlót. Az ize is valami eszméletlen, sajnos nem tudom mihez hasonlitani. Mintha az ember friss almát enne egy kis leveles tésztával. Nagyon jó.



Igy néz ki a doboz. Fagyasztott árunak minősül.
Többféle izben kapható sós és édes változatban is. Sós változatban sajtos-bacon variációt vásároltunk, nekem túl sós. Gergőnek izlik, hétvégén arról is irok bejegyzést.
Wallmart-ban vettük, de valószinüleg máshol is kapható. A gyártó - Pillsbury - torta alapanyagokban is kiváló.




Ime az elkészités (leegyszerüsitve!):
- állitsd be a kenyérpiritót közepes fokozatra
- fagyasztott pékáru, 1 vagy 2 "kör" kell, vagy amig forró és aranybarna nem lesz
- vegyük ki a piritóból, (ne használj fém eszközt!!-gyengébbek kedvéért gondolom)
 és Vigyázz mert forró!
- öntetet forrón tedd rá




Itt a végeredmény...pazar :)
( az öntet állaga és szine érdekes - hasonlit valamire - de nagyon finom!! :D )










Én egy pohár tejjel fogyasztottam, szuper!







Remélem tudtam valami újat mutatni, próbálunk minél több mindent kipróbálni és megosztani veletek! Szép napot!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések