Amerika Style Fast Apple Pie

Hát a mai naphoz egy kis desszert is jár, Gergő szerint, mivel a krumplis tészta könnyű eledel! :D
Igaz ez a süti sem nehéz, de valami kis plusz! Amerikai stilusú, és a recept a pudingon volt.
Kipróbálásra vettem ezt a pite tésztát, de a kóstolás után, azt hiszem maradok a jó kis házi tésztánál.
 Hozzávalók:
- 5 darab almat
- 1 doboz pite tészta
- 1 doboz vanilia puding
- 2 csésze tej
- fél teáskanál fahéj
- 1 teáskanál vanilia aroma
- méz az édesitéshez

Tejet a pudinggal megfőzöm. (itt a puding eleve édesitett, otthon a megszokott mennyiségű cukrot add hozzá). Beleteszem a fahéjat és a vanilia aromát.
Az almákat pucolom és szeletelem.
Összekeverjük a vanilia pudinggal. Kb. 18-20 centimétere tortaformába teszem az első lapot. Beletöltöm az almát, majd a második lapot is ráhelyezem!
Diszitem (nekem igy volt egyszerű) és a közepén bevágom. Nem kentem meg a tetejét, mert zsirosnak találtam a tésztát, de azért nem ártott volna, fényesebb  is lenne! :)
180°C-os előmelegitett sütőben, aranybarnára sütöm!
Ime a kész pite. Fagyival vagy tejszinhabbal tálaljuk.

 Készitettünk egy videót a kóstolásról! Azért ezt még gyakorolni kell! :D De azt hiszem nem rossz :D


 Remélem élveztétek és kedvet kaptok a kipróbáláshoz! Jó étvágyat! :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések