Brassói aprópecsenye - gyors ebéd Gergőnek

Mivel a tegnapi napot, végre pihenéssel és egymással töltöttük, ezért nem álltam neki este főzőcskézni, gondoltam majd reggel gyorsan összedobok a Drágaságomnak valami finomat!
Igy is tettem! :D azt hiszem megérte 6-kor kelnem, elgondolkodom, hogy ezt mindig igy fogom megcsinálni, hiszen még is csak friss ebédet kap! :) Plusz én napközben ráérek magamnak kotyvasztani! :D
Nos ime a receptem, hozzáteszem, ez egy saját verzió! Sokan készitik csak magában a húst, sokan gombával, sokan sütőben piritott burgonyával, ahány ház annyi szokás. Nekem van egy bevált módozatom, igy ezt irom le nektek ma:

Hozzávalók:
2 darab csirkemell filé
2 marék zöldborsó
fél fej vöröshagyma
só, bors, foghagyma por, fűszerpaprika
köretként hasábburgonya

A vöröshagymát megpiritjuk egy kevés olajon, majd rádobálom a felcsikozott csikemellet!
Amikor a hús megpirult, akkor sózom, borsozom, majd egy nagyon kevés vizet hozzáadva, megszórom fűszerpaprikával.
Hozzááadjuk a zöldborsót is, és összepároljuk!
A hasábburgonyát, a hússal párhuzmosan sütöm, hogy friss legyen minden! Tálaláskor megszórjuk friss petrezselyemmel!

Remélem elnyerte a tetszéseteket, jó étvágyat hozzá! :)


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések