Inyencség!


Nos, Amerika. Imádják a tengeri herkentyűket. Régóta vonzott, hogy megkóstolhassam és először úgy terveztük, hogy étteremben. De mivel imádok a konyhában tevékenykedni, miért ne készithessem el magamnak??!! :D Minden boltban kapható, fagyasztva (de azt tudnotok kell, hogy a friss homár is megtalálható minden boltban, nagy akváriumokban!). Bújtam az internetet pár órát, végül a legegyszerűbb módon elkészithetőt választottam, mert a hús ize volt a lényeg!

Félbe vágtam a páncélt a felső részénél, egészen a farok részig.
Kiforditottam, hogy a húshoz hozzáférhessek.
Kiszedtem a páncélból, hogy be tudjam izesiteni az alsó felét is!
Sóztam és megkentem foghagymás vajjal, majad visszatettem a húst a páncélba.
A tetejét szintén sózom, foghagymás vajjal kenem és meglocsolom citrommal. Tepsibe teszem és körülbelül 30 percet sütöm, mig a páncélja gyönyörű piros nem lesz és a húsa át nem sül.
A maradék foghagymás vajhoz adok petrezselymet és a megsült rákra teszem.
Citrommal tálalom. Tehetünk mellé kis tálban még a vajból, van aki szereti tunkolni.
Süthető grillen és serpenyőben is, de nekem egyszerűbbnek tűnt sütőben késziteni!

Nagyon finomra sikerült, remélem kedvet kaptok és kipróbáljátok. Különleges izvilág! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések