Krumplis tészta, avagy a végtelenül egyszerű és gyors ebéd

Most már napok óta szenvedek a hátammal és a lábammal, valami ideg becsipődött és nehezen tudok mozogni. De ülni sem jó, úgyhogy mi mást is csinálhatnék, mint teszek-veszek és kotyvasztok?! :)
Ma egy talán mindenki által ismert, gyors és kedvelt ételt irok le.

2 fő alapanyagból készül: burgonya és tészta. A többi hozzávaló izesitésre szolgál!
1 fej hagymát olajon piritunk üvegesedésig.
Fűszerezzük Vegetával, borssal, foghagymával és fűszerpaprikával.
A fűszereket izlés szerint adjuk hozzá!
Hozzáadom a kockára vágott burgonyát és felöntöm annyi vizzel, hogy ellepje. A krumpli puhulásáig főzöm.
Eközben enyhén sós vizet forralok, amiben a tésztát fogom elkésziteni.
Amikor a krumpli teljesen megpuhult, összetöröm - én szeretem, ha egy kicsit darabos- majd összekeverjük a kifőtt tésztával! Sokan nagykockából készitik, de sajnos azzal nem találkoztam ittkint, úgyhogy rendhagyó lett!
Savanyúsággal fogyasztjuk, de nekem a kedvenc verzióm igy néz ki: tejföl, friss petrezselyem és diszitésnek egy kis fűszerpaprika! Isteni!! :)

Remélem meghoztam a kedvet hozzá, jó étvágyat!! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések