Tartalmas hétvége és hét

Te jó ég...lassan egy hete irtam utoljára blogot! :O
Bocsássatok meg! Igen tartalmas és egyben fárasztó hetünk volt! :)

A hétvége először is csodálatos volt! Nos, valahogy mindig is igy képzeltem el az első házassági évfordulót! :) Rólunk szólt, jöttünk-mentünk, kényeztettük a hasunkat minden finomsággal. Yumm!!

Szombaton voltunk shoppingolni, ugyan is olyannyira meleg lett, közelében voltunk a 30°C-nak, még a légkondit is beinditottuk itthon, mert nem lehetett megmaradni! :D Mivel télen jöttünk ki (-25°C), egyáltalán nem hoztunk magunkkal nyári cuccot, csak a fürdőruhát és úszógatyát :D na de azért abban nem lehet menni dolgozni! :) Úgyhogy szépen elkocsikáztunk a Walmart-ba és uccu neki...rengeteg ruha van, úgyhogy nem egyszerű a dolog! :D konkrétan utálok shoppingolni! :D
más az amikor kajákat nézegetünk, mert sok az új dolog, de teljesen más az is, amikor ruhára van szükség! Nem egyszerű... nem úgy van mint otthon, hogy rajta van több ország mérete is...itt csak az amerikai :) és akkor próbálgasd fel, ha nem jó csere, de hol is találtuk ezt??!! :D kabaré!! na és főleg a Gergő esetében, mivel neki eszméletlen nehéz gatyát találni :D de inkább ezt nem részletezném! :D

Szerencsére mindkettőnknek aránylag hamar sikerült nadrágot találni, Gergőnek 2 halásznacit, nekem egy halásznadrágot és egy általunk csak 'aladdin' nadrágnak hivott, kicsit bő, nagyon vékony ayagból varrt nacit, majd csinálunk valamikor képeket és teszek fel! :D
Mivel elég későn keltünk, reggelire ettünk 1-1 szenyót, úgyhogy ebéd / vacsorázni körülbelül délután 5-kor tudtunk, de azt már meg nem mondom hogy mit! :)

Szombat este, ugye közzétettem a videót amit Gergőnek csináltam az első évfordulónkra! :) és meg is nézettem vele! :)  örült neki nagyon :) összebújva néztük végig, én azért meg is könnyeztem párszor! :) nagyon szép nap volt és ugye azóta mennyi minden történt velünk...hihetetlen! Tegnap is Gergő játszott, odabújtam hozzá, és egy kicsit elszonytolodtam. Hiszen ha belegondolunk, már több mint 3 hónapja idekint vagyunk! Annyira gyorsan telik az idő! Annyi minden történt már ittkint is. Igaz, nem könnyű! Nincs olyan nap amikor ne kivánnám, hogy szeretném megölelni a családom minden tagját! Ha nem lenne internet, biztos vagyok benne, hogy bele sem vágtunk volna!
Talán az egészben a legrosszabb, hogy egyáltalán nem tudjuk, mikor tudunk hazamenni! Sajnos ez a fránya távolság nagyon megdrágitja a jegyeket! :O Hallottam pletykákat, hogy kis gépeket is inditanak az óceán fölött és milyen olcsó lesz. Hát nem vagyok biztos benne, hogy a 10 órás utat végig szeretném nyomorogni, illetve számomra hihetetlen, hogy birják ezt a távolságot! Mindegy, de a lényeg az, ha megyünk, szeretnék több időre menni.

De vissza kanyarodva a hétvégéhez!

Vasárnap szintén későn keltünk, de ez egy ilyen hétvége :D úgyhogy nekiálltam a különleges ebédnek...

Receptet sajnos nem tudok irni hozzá, mivel a hús, különleges pácba lett forgatva, ami otthon nem kapható, sajnos. Pedig nagyon finom! :) Sima egyszerű hasábbal és foghagymás-tejfölös-kapros jégsalátával. Gergőnek is nagyon bejött, úgyhogy ez is felkerül a menünkbe! :D
A délután többi része pihenéssel telt a Tv előtt, este mentünk még el a Meijer-be, hogy találjunk valami elfoglaltságot nekem! :D Ne unatkozzak napközben, ha végeztem az angollal! :D Hát ebből az lett, hogy kaptam egy matrica szettet, mert le volt akciózva :D mondtam Gergőnek, oké akkor kimatricázom a lakás minden pontját! Hát a nézését látnotok kellett volna, gyilkoooos :D
Aztán megnyugtattam, hogy elteszem a következő lakáshoz! :)



Vettünk egy pihe-puha takarót is, ami olyan puha, hogy az ember nem szivesen teszi le :D és persze nézelődtünk, mindig van újdonság ami vonz minket! :D


Imádom a szókeresős rejtvényeket, ez az angol is kifejezetten tetszik! :D


És persze egy kis DejaVu is....annyira imádtuk ezt a játékot a húgommal régen...édes istenem..megláttam azonnal fotóztam, mondtam Gergőnek ez egy olyan játék, amit mindenképpen szeretnék majd a leendő gyerkőceinknek! :) kiderült, hogy nekik is volt tesójával ilyen játékuk, csak kicsiben! :) Sokszor mászkálunk a játékrész felé, mert annyi játék van, esküszöm sokszor elcsodálkozom, hogy ki vesz meg ennyi félét a gyerekének. Biztosan van olyan őrült. Szeretünk nézelődni...sok érdekes társasjáték is van. Talán idővel majd újitunk is be! :) Nem lenne rossz az angolunkat igy is fejleszteni! :)






Hétfő...Gergő ugye itthon volt. kivett egy napot, hogy egy hosszú hétvégénk lehessen együtt! :) úgyhogy villás reggeliztünk! :D Legalábbis nekünk annak számitott!
 Vettünk mini sajtot, ilyen kis pici viasz karikákban lehet kapni, az original mozzarella sajtot takar, a gouda pedig otthon is kapható. De talán a gouda nyerte el mindkettőnk tetszését, mert közel van a trappista izéhez! Finomak! :)

Reggeli után elmentünk a közeli könyvesboltba nézelődni, mert szerettem volna angol könyvet, hogy az majd leköt. Hát könyvet nem vettünk :D Szerintem majd másfél órát nézelődtünk. Hatalmas hely...azt hittük, hogy egy kis könyvesbolt, mint a Libri otthon vagy valami...áhh...legalább 5-6-szor akkora. Van Starbucks kávézó is benne, le lehet ülni olvasgatni, miközben iszol egy kávét. Fantasztikus! :)








De a lényeg...vettük egy puzzle-t :) megláttam és megszeretettem. Már csak egy képkeretet kell venni, amire kirakom és felkerül a falra. Tetszik nagyon! :)
Természetesen, drága uram sem jöhetett el üres kézzel!
Imádom, sokszor, mint egy nagy gyerek! :)
Megfogta a kezem, hogy menjek vele! :D


Ő egy ilyen kristály gyártó / növesztő szettet választott, hogy póbáljuk ki!
Annyira tetszik neki, hogy lehet, hogy nem ez volt az utolsó amit vettünk! :) Egyszerű, mert forró vizet kell összekeverni egy speciális kémiai anyaggal, és a végén a szines port kell hozzáönteni! Hagyni kell meleg helyen és a képen látható kristályok egyike fejlődik majd! :)
Nekünk ha minden jól megy piros szinű szépségünk lesz! :)


Ebédelni Mekibe mentünk, hogy legyen egy napom amikor nem kell főznöm! Cuki ♥
Aztán haza...Nyuszkóm játszott, én netezgettem. Van egy család akiket követek YouTube-on, jajj nagyon birom őket! :D Nagyon nehezen esett teherbe a csaj (Ellie), végre megszületett a kisfiuk (Jackson) és amikor ő 9 hónapos lett, a csaj spontán esett teherbe. Igazi csoda! :) Nagyon szeretem őket, eszméletlen jó pofák, sokszor nagyon lököttek, de azt hiszem nagyon jól csinálják amit csinálnak! :) Nagyon laza és jó szülők, ha gondoljátok nézzétek meg itt! :)

Voltunk autót mosatni is! :D Hát ilyesztő nah...azt hittük azok a gumi csikok kiverik az üveget, utána meg a száritó, hogy behorpasztja a tetőt! :D Ráadásképp kikanyarodtuk a főútra, elkezdett füstölni a motorháztető. Szivinfarktus közeli állapot, az új autónk most gyulladt ki...gyorsan megálltunk megnéztük, de valószinű a meleg miatt túl volt hevülve a kocsi. Lehet, hogy hideg volt a viz és azt párologtatta! :) De nem volt semmi szerencsére! :)

Délután elmentünk a nemrég nyilt akváriumba! Áhh nagyon jó volt, sok érdekes állatot láttunk! :) Voltak olyan aranyos családok is :D jajj nagyon jó volt! :) Képeket találtok itt! :)
Nem túl tiszták, nagyon rosszak a fényviszonyok, ha vakuztunk, azt az üveg verte vissza, úgyhogy majd fekete pénteken beújitunk valami jó kis fotó masinára :D

Kedden igéretet tettem, hogy az angolra készitek lángost. Az angol tanárunk nagyon szereti a hasát, úgyhogy drága életem kitalálta, hogy csináljam meg a lángost! :D De nagyon rosszul alszom mostanában, nem tudom, mi lehet...úgyhogy délelőttönként alszom ki magam igazán! :)
De nem is ez a lényeg...hatalmas adag lángost sütöttem. Fotózni sajnos nem tudtam, mert Gergő késett, úgyhogy kapkodtam, meg ugye tiszta olaj volt a kezem is, utána pedig már angoloztunk, úgyhogy elmaradt! :(
Majd legközelebb! :)

A tanár szerint, kellene egy ételes kocsit csinálnunk és abból árulni, nagyon hamar gazdagok lennénk! :D Mondtuk neki, hogy sajnos az nem ilyen egyszerű...de mondta, hogy annak valahogy mások az adózási dolgai, sokkal olcsóbb, meg ha belegondolunk nem kell áramot fizetni, persze benzin meg alapanyag. Mindegy, eljátszottunk a gondolattal, de felesleges lenne a 3 évre bármit is kezdeni. Utána csak a szivem fájna érte! :(

Szerda számomra angolozással telt, mivel én csinálgatom a házikat. Csináltam megint bőven, az angol tanár sokszor csak ámul. :D Gergő olyan cuki volt, anyuéknak mesélte, hogy az angol tanár, hogy megdicsér mindig! :) ♥ este elmentünk a Walmart-ba, mivel megkaptuk az internetről rendelt gesztenyepürét is, és képtelenség lett volna kézzel, ezt bárhogyan tényleges pürévé konvertálni :D
olyan kemény massza volt, persze rá is volt irva, hogy tejjel keverni kell és fűszerezni! de nem rossz na! :) úgyhogy vettünk egy ilyen sok mindenre használható, apritó gépet.


Jó, mert nagyon olcsóak a gépek idekint, töredéke az otthoni áraknak és ez igaz szinte mindenre! :) Úgyhogy reméljük, szolgál minket egy darabig! :) Gergő is örült, mert ihat majd banán turmixot! :D Édesem ♥

Csütörtök...hát a mai nap is finomság gyártással telt! :D Gundel palacsinta volt a kérés, úgyhogy diódarálás, krémgyártás, palacsinta sütés...sikerült olyan tésztát kikevernem, hogy az valami csoda. Igaz, most hagytam 2 órát pihenni is a hűtőben! :) Finom, nagyon lágy...tökély! :)


Gergőnek csomagoltam reggel, igy tudtam lefotózni! Tegnap megint elmaradt! :D Nehéz ilyenkor amikor angolozunk is, mert próbáltam, hogy minél frissebb legyen! :) Úgyhogy egy kicsit megint belecsúsztam az órába! :) Sebaj...én késni úgysem tudok :D Gergőnek pedig párszor sikerült már! :D
Ráéreznek az emberek, mikor kell a meeting-et húzni! :D De nem baj, mert jókat beszélgetünk Scott-al ilyenkor...faggatom az itteni dolgokról. Ha valamit nem tudok, hogy esetleg hol tudnánk beszerezni, megkérdezem. Mégiscsak törzsgyökeres lakos! :) Illetve imád főzni, úgyhogy nem tudok olyan kérdezni amiben ne tudna segiteni :D

A mostani hétvégénk szintén hosszú hétvége lesz, mivel hétfő (május 25.) Memorial Day. Az elesett hősökre emlékeznek ezen a napon! Ez a nap a katonáké! :)


Van tervünk is, reménykedem benne, hogy az időnk is lehetővé teszi, hogy megvalósitsuk! :) Mostanában nagyon hullamzó az időjárás és sajnos nagyon sokszor hideg :S a héten kellett fűtést is kapcsolnunk :( ne tudjuk mi volt ez a front :S most ezerrel süt a nap és remélem igy is marad...elvégre május vége van! :D kérünk nyarat!!!! ♥
Nos most zárom soraim, elég hosszúra sikeredett ez a bejegyzés :) aztán jelentkezem majd a hétvégénkkel! :D

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések