érzések, nyár, boldogság...

Nos pár napos pihenés és kikapcsolódás után, újult erővel kezdek bele a mai bejegyzésembe!
A múlt héten, amikor nyilvánossá tettem mind a magyar, mind az angol blogom elképzelni sem mertem, hogy ennyien fogjátok olvasni, hogy ennyien követtek majd! A lelkem tele hihetetlen mértékű boldogsággal, ötlettel, reménnyel...
Incselkedem a vlog gondolatával is, de az igazság az, hogy szeretnék egyenlőre a blogokkal foglalkozni, főleg, hogy egy remek lehetőséget is kaptam! Egy weboldal szerkesztője keresett meg, még aznap amikor nyilvánossá tettem a blogot! Tetszik neki, ahogy irok, ahogy foglamazok és szeretnének meginvitálni, hogy osszam a bejegyzéseimet és receptjeimet náluk is. Ők több millió embert fednek le világszerte, úgyhogy nagyon sok fele eljutnának a gondolataim, az ételeim, a mi kis életünk...
Izgatott vagyok és talán egy kis félelem is tölt el emiatt, hiszen csak alig pár napja vágtam bele. Annyi érzés kavarog bennem de mégis végtelenül boldog vagyok és hálás!
Hálás, mert nem gondoltam volna, hogy ekkora sikere lesz.
Hálás, mert mindezt átélhetjük ,hogy kijuthattunk ebbe a csodás országba!
Hálás mert a kedves férjem mindent végigkóstol, tesztel. Sokszor új izek, új ételek és megeszi! Nagyon nagy haladás, rettentő válogatós volt régebben. Sikerült rávennem, hogy igen is meg kell mindent kóstolni, mert ha nem izlik elfogadom és nem készitek többet!
Salátát is bátrabban tálalok, igaz, neki kell még hozzá hús és valami köret is, de legalább nem szenvedek már. Én imádom a salátákat, minden formáját és igy hogy ő is eszik belőle már én is jóizűen falatozom mellette!
Egy ideje már nagyon figyelek az étkezésekre, ritkán használok lisztet és cukrot, legalábbis ami engem illet! Gergőnek főzök rendesen, sütik, pékárúk és a többi finomság, de nálam átvették a gyümölcsök, zöldségek, halak és húsok a fő szerepet!
Sokat olvastam utána, hogy miként kerülhetem el a lisztet és nem könnyű, de arra jutottam, hogy valójában amennyi kenyeret és süteményt én eszem nem fogok ártani magamnak.Viszont a lelki ismeretem nem hagyott nyugodni és elkezdtem kutatni, úgyhogy vásároltunk barnarizs lisztet és megpróbálok abból kenyeret sütni - glutén mentes pékárú. Már csak egy kis tökmagot próbálok szerezni és meglesz a tökéletes cipó. Plusz a zakuszkám miatt is szeretnék mindeképpen kenyeret próbálgatni, mert magában nem esik jól a zöldség jam és reggelire nagyon jól esne!
Remélem sikerrel járok!
A másik dolog amie felfigyeltem, hogy sokkal érzékenyebben reagálok a tejtermékekre! Nekem a tejföl a minden! Imádom, nagyon sok ételt eszem tejföllel keverve és a saláta öntetetek nagyját is ezzel készitem. A hétvégén beszereztem egy doboz laktózmentes tejet, megpróbálom hogyan reagál a szervezetem rá. Ha beválik, akkor kénytelen leszek erre is odafigyelni, mert tényleg fájdalmakat okoz és sokszor kellemetlen helyzeteket a fürdőszobában!

De a személyes részből mára ennyit, nekiveselkedem a főzős résznek! :)

Köszönöm, hogy vagytok nekem és, hogy támogatjátok és olvassátok a munkám! Nagyon boldog vagyok!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések