Finom ebédek, vacsorák, napsütés, álmok és ekecselések

Nos, hol is kezdjem. Boldog vagyok, mivel hozzànk is elèrt vègre a jò idő. Annyi időt töltök az erkèlyen, hogy kezd alakulni a szìnem is. Ez, az elmùlt nyarakon elmaradt a sok munka miatt. Most pòtolom.
Termèszetesen a finom ètelek sem maradhatnak el. 

Marha steak, kovàszos uborkàval - nem eszem semmi köretfélét, úgyhogy nálam a savanyúság, saláták és párolt zöldségek kerülnek a tányérra, Gergőnek US ihlette szendvics. Később erre külön bejegyzést készitek!

Gergőnek Montreal csirkemell, hasàbburgonya hegyekkel, nekem maradèk fokhagymàs sertèsfalatok, pàrolt zöldsàgekkel.

A mai fincsi ebèdem pedig, pàrolt spàrga, fehèrboros gombaszòsz ès natùr sült karaj.
Imàdom a fehèrboros gombaszòszt, vèlemènyem szerint minden hùshoz passzol.

Termèszetesen, a heti csinàld magad, hogy ne unatkozz sem maradhatott el. Mivel az otthonunk teljesen az utcafrontra nèz, ha az erkèlyen szeretnènk ücsörögni, sajnos semmi magànèletünk sincs. Ùgyhogy eszembe jutott, mi lenne ha felhajtanànk gyèkènyt, mivel az termèszetes is, nem csùnya....sajnos nem talàltunk, pedig annyi helyen kerestük. Aztàn vègül nàdara akadtunk, ami a legközelebb àllt az eredeti ötlethez. Azt gondolom nagyon szuper lett, bàrki jön el az erkèly alatt nèzi  :D Persze azért átlátszik, de sajnos a nád már csak ilyen. Néztünk fekete anyagot a belső részre. de az már túlzás lenne és szerintem csúnya is.
A lènyeg, hogy nekünk tetszik ès persze jobban èrezzük magunkat tőle. 
Ilyen volt.
Ilyen lett.

Az àlmokròl...tegnap ùgy èbredtem, hogy àtjàr a szeretet. Csodàlatos volt legalàbbis a vège. Röviden megosztom veletek.
"Nagymamàmnàl voltunk otthon ès valami partira kèszültünk,mosogattam ès pakoltam egèsz nap. Ekkor bejött egy idősebb fèrfi ès elkezdte magyaràzni, hogy nem kellenek a kàvès csèszèk, mert kicsik (legalàbb 150 darabot mostam el) ès hoz ùjakat az ismerősètől azokat kellene ùjramosni. Hozzàvàgtam a szivacsot ès mondtam, hogy akkor csinàlja ő. Egèsz nap itt güriztem neki, nem is ettem semmit. Reggel mindent megbeszèltünk, mièrt nem akkor talàlta ki. Fogtam magam kimentem a kertbe, ahol szüleim ücsörögtek egy bèbihordozòval, amiben a pici annyira sìrt. Emlkèszem, ahogy anya mondja àlmomban, olyan megnyugtatòan ès làgy hangon: 'azt hiszem, most az èdesanyjàra van szüksège'. Megfogtam a picit ès gyönyörű kèt- hatalmas kèk szempàr meredt ràm. Azonnal mosolygott ès bùjt. Egy kendőt magamra ekecseltem ès sètàlgattam vele, közben dùdolgattam. Csatlakozott hozzànk a hùgom is." Emlèkszem az èrzèsre, hogy mennyire boldog vagyok. Most is ràz a hideg, olyan csodàlatos volt. Meglàtjuk 😊 Rövid, de velős àlom. Jò èrzès.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések