Könnyű, hideg nyári eperleves

Nagyon szeretem a hideg gyümölcsleveseket, de a legjobban azokat, amiket 10-15 perc alatt el lehet késziteni! Főként erdei gyümölcsökből készitem, de mindig fagyasztottat veszek, hiszen az sokáig eláll a mélyhűtőben és amikor megkivánom, csak előkapom. Most, mivel volt itthon eper, gondoltam miért is ne?! Próbálkozzunk! Ismét nem bántam meg.
De most lássuk, hogyan is készül. Sajnos a memóriakártyám megadta magát, úgyhogy a képek elvesztek, legalábbis a nagy részük. A végeredményről lentebb posztolok!
Mértékegységhez egy kis segitség: 1 csésze körülbelül 250 ml.

Hozzávalók 1 személyre:

1 csésze eper
1 kiskanál édesitő (helyettesithető 1 teáskanál cukorral, illetve aki édesebben szereti nagyobb             mennyiséget tegyen bele)
1 csésze habtejszin
1 csésze tej
diszitéshez habspray

Elkészités:

Egy kistálban az epret alaposan összetörjük. Ezt villával kiviteleztem, de akinek van kedve és mondjuk nagyobb mennyiséget készit inkább botmixerrel vagy apritóval végezze.
Hozzáöntöm az édesitőt a tejszint, a tejet és összekeverem. Kóstolom, ha szükséges még édesitek.
Tehetünk bele fahéjat is, de én csak az erdei gyümölcshöz szoktam!
Diszitésnél egy kis tejszint csepetgettem rá és tejszinhabban tálaltam.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések