Óvári csirkemell kicsit másképp


Az eredeti receptúra szerint sertéshúsból készül és gépsonkával. Most viszont csirkemellből készitettem, mivel ez volt itthon és sonka helyett bacon-nel. Nem bántam meg, mert nagyon finom lett. Köretként hasábburgonyát sütöttem páromnak, de én petrezselymes krumplit szoktam vagy salátát.

Hozzávalók 2 főre:

2 nagy szelet csirkemell vagy 2 kisebb
300 gr gomba ( konzervből készült most)
3 szelet bacon
sajt izlés szerint
1 teáskanál kókuszolaj
A húst a kókuszolajon natúr megpiritom és a gombát egy kicsit megpiritom.
Egy serpenyőbe teszem a húsokat és sózom, borsozom.
A bacon-t szintén megpiritom.
A gombát ráhalmozom a húsra.
Beboritom a bacon-el.
Végül a sajttal.
250°C-ra (500°F) előmelegitett sütőben piritom.
Hasábburgonyával és zöldségekkel tálalom!

 Jó étvágyat!! :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések