Paradicsomos Tészta - Vegetáriánus, egyszerű, és pokolian finom!!!!


 Nos, egy ideje próbálom a húsféléket kivonni az étkezéseimből, de az igazat megvallva nagyon nehéz, de ami még ennél is nehezebb az a tejtermékek elhagyása. Imádjuk a sajtokat és én a kávét sem úgy iszom, hogy kávé kis tej, hanem presszó kávé legalább 2 dl tejjel! :D A helyettesitőket pedig néha nagyon nehéz megtalálni. Nem is a helyettesitő, hanem az izvilág sokszor elviselhetetlen. Az elmúlt pár hétben kisérleteztem és meg kell mondjam eddig nagyon pozitiv véleménnyel vagyok a vegetáriánus és a vegán étrendről is! Nem lehetetlen az elkészitésük, az alapanyag sokaknak már inkább. De mivel a kedves páromnak eszébe sincs kipróbálni új ételeket, amelyek nem tartalmaznak húst, ezért nem költök a drága helyettesitőkre, hanem kihozom abból amit itthon találok!
De nem is ragozom tovább, jöjjön ez a fantasztikus, egyszerű és gyorsan elkészithető recept.

Hozzávalók 2 személyre:

fél csomag spaghetti tészta 
2 evőkanál oliva olaj
2 evőkanál reszelt parmezán
1 kis konzerv paradicsompüré
2 apró kockákra vágott paradicsom (mag nélkül)
6 nagy levél bazsalikom
2 nagy gerezd fokhagyma (apróra kockázva / reszelve)
1 zellerszár (elhagyható, én az iz miatt adtam hozzá és kivettem a tészta előtt)
1 evőkanál cukor
só és fekete bors izlés szerint

A tésztát sós vizben kifőzöm (körülbelül 5-7 perc alatt - al dente), leszűröm, egy evőkanál olivaolajjal átkeverem és félreteszem.
Egy serpenyőben a második kanál oliva olajat felhevitem, hozzáadom a paradicsompürét, a fokhagymát, a sót, borsot, a cukrot és 2 percig piritom, de folyamatosan kevergetem, majd hozzáadom a zellerszárat, a paradicsomot, a bazsalikomot, körülbelül 1-1,5 dl vizet és lassú tűzön forralom. Nekem ez körülbelül 15-20 percet vett igénybe, mig elérte a megfelelő sűrűséget. Kiveszem a zellert, hozzáadom a sajtot és megkóstolom hogy kell-e még só, esetleg egy kis cukor! A kifőtt tésztát hozzáöntöm, átkeverem és izlés szerint sajttal vagy bazsalikommal tálaljuk!

Remélem elkészititek és nektek is az egyik kedvencetek lesz! 
Kérdésekkel és észrevételekkel kommentekben vagy az alábbi elérhetőségeken kereshettek:
E-mail: renataphoto16@gmail.com
Facebook: Renata Horvath-Riba
Instagram: @renataphoto16

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések