Változások és célok a jövőben...

Nagyon Boldog Új Évet Kivánok Mindenkinek! Egy ideje ismét megszűntem blogolni :D
Sok-sok okot sorolhatnék, de nem fogok most a részletekbe merülni... A legfontosabb, hogy immáron hivatalosan is Okleveles Sminkes lettem... HURRÁÁÁ ♥ :)

A következő hónapokban több szabad órám lesz és természetesen próbálok időt szánni mindenre amit elhanyagoltam. Illetve nagyobb projektet is tervezek idén, de ez annyira kezdeti fázisú, hogy még nem szeretném elárulni, de azt megigérhetem, hogy ütős lesz! :)


Mint azt láthatjátok, a blog átalakulás alatt van, új szinek, formák. Ez még változni is fog nem ez lesz a végleges. Újult erővel vágunk bele ebbe a 2017-es évbe, új ételek és új célok!

A legfontosabb, új bloggal bővült a kinálat - Vegán Recepttár! Ezen csak állati eredetű alapanyagok nélkülözésével készült, növény és gabona alapú ételek lesznek megtalálhatóak, remélem, hogy azért szeretni fogjátok ezt is! 
Már 5. hete folytatom ezt a fajta étkezést sok mozgással, rengeteg új recept, nem csak egészségesek, de nagyon finomak is, természetesen megfizethető alapanyagokkal (igaz otthoni árakkal sajnos nem vagyok tisztába, ezért majd a Google jó barátom lesz és próbálok nektek is segiteni).



Eredetileg ez egy teljes életmódváltás, persze valaki diétaként is csinálja. 

Ha kiváncsiak vagytok pár adatra, jótékony hatásokra segitek nektek! A következő linkekre kattintva informálódhattok: 

 Veganizmus - Wikipédia

Mit eszik egy vegán? 

Vegán életmód - egészséges vagy sem? 

Vegán Diéta és minta étrend 

 Mint mindennek, ennek is vannak hátrányai, melyek főként a nem megfelelő tápanyag és vitamin bevitel eredményei! Tehát ha úgy döntetek, hogy életmódot váltotok, azt fokozatosan kell megtenni, mert annak semmi értelme, hogy egyik nap felkeltek és azt mondjátok többet nem eszem húst, de közben a hűtő tartalma csábit. Én körülbelül 2 hónap alatt váltottam. Az első héten beiktattam 2 vegetáriánus napot, csak zöldségek és tejtermékek, aztán a következő hetekben, folyamatosan csökkentettem a húsfogyasztást ( persze a kedvenc ételeimet ettem akkor :D ) és a tejtermékeket lecseréltem lassan gabona alapú élelmiszerekre. 
Árban itt Amerikában nincs sok különbség szerencsére, igy mondhatni bátran keresgélek új termékeket. Otthon nem vagyok sajnos tisztába, de természetesen minden megoldható zöldségekkel. Soha nem gondoltam volna, hogy ilyen finomságok is vannak!

Akinek idegenek ezek a dolgok, meg a teljes életmódváltás csak heti 1 - 2 napot iktasson be amikor csak zöldséget és gyümölcsöt eszik! Nekem az itteni orvosom is mondta, hogy a szervezetnek erre szüksége van! 

Gergőnél is próbálkozom folyamatosan, hogy egyen több zöldséget és gyümölcsöt, de természetesen neki külön főzök. Ő ugyan úgy eszik húsokat és süteményeket, mindent elkészitek neki amit szeretne. Salátát, igaz kiegészitőként, de legalább már megeszi :D sok-sok könyörgés árán sikerül vele kóstoltatni új ételeket. Számos vegán ételt is kóstolt már és némelyikre azt mondta, hogy nem minden nap, de megenné! Haladás :D

De ha a hűtőnket megnéznétek, egy polc a Gergőnek - szalámik, sajtok, tej, dobozokban a kész ételek, van egy polc nekem ahol csak vegán alapanyagok, esetleg készételek és egy polc tele zöldségekkel és gyümölcsökkel :)

Remélem sok kérdésetekre választ tudok adni, bármilyen kérdésetek, észrevételeitek vannak kérlek Titeket bátran keressetek! Facebook-on kérlek a Messengeren irjatok, mert ritkán megyek fel az oldalra, viszont az üzeneteket tudom olvasni a tableten.. E-mailben : renataphoto16@gmail.com

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések