Könnyű sajtos-spenótos-csirkés tészta

Nagyon sok fajta tészta recept létezik, de valahogy mégis szeretem a saját szájizünknek megfelelően késziteni. A férjem kifejezetten nehezen fogadja az új izeket én pedig nem szeretnék napokig enni egy ételt! :D Nagyon szereti a sajtokat, úgyhogy ami azzal készül azt megeszi. Most megpróbálkoztam egy tésztás étellel, mivel eddig csak maximum túrós tészta és galuska formájában volt hajlandó megenni. Izgatott is vagyok miatta. :D
De nem húzom az időt jöjjön a hozzávalók listája és a recept!

Hozzávalók:

30 dkg spagetti (más tésztával is készithető)
20 dkg csirkemell
fél csésze friss spenót
1 teáskanál vaj
2 teáskanál barna rizsliszt
1,5 csésze tej (4,2 dl)
fél csésze cheddar sajt
fél csésze mozzarella
1 nagy csipet reszelt parmezán
1 csipet petrezselyem
só, bors, fokhagyma por (1-1 csipetet használtam)

A tésztát sós, olajos vizben főzöm.
A csirkemellet nagyon apró kockákra vágom és kevés oliva olajon piritom.
Hozzáadom a fűszereket, a spenótot és a vajat és összepiritom őket.
Megszórom a liszttel.
Pár másodperc után hozzáöntöm a tejet. A Besamel mártáshoz kell hasonlitania a sűrűségnek. Ha szeretnétek egy kicsit könnyebb szószt adjatok hozzá még tejet.
Hozzáadom a cheddar és a mozzarella sajtot.
Végül a parmezánt. Egy nagyon sűrű szószt kapunk.
Végül a tésztát beleteszem , összeforgatom és összemelegitem az egészet.
Petrezselyemmel még forrón tálalom.

Jó étvágyat!!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések