Kebab, grillezett zöldséggel, tzatziki-vel


Hozzávalók:

30 dkg karaj

Grillzöldség alapanyagok

1 kigyóuborka
1 doboz natúrjoghurt (400 gr)
3 evőkanál tejföl
1 nagy csipet kapor
1 teáskanál fokhagymapor
bors izlés szerint

Kebab:

Karajt ( lehet màsfèle hùsbòl is a lènyeg, hogy ha egy kicsit zsìrosabb akkor az ize is sokkal finomabb lesz, a fèrjem szinte csak csirkemellet eszik, ùgyhogy este ùgy fogom elkèszìteni) összekockàztam, ès befűszereztem: sò, hagyma ès fokhagymapor, paprika, oregànò, bors, rozmaring ès egy nagyon pici cukor...ebben a pàcban àllt egy èjszaka, mindenből ìzlès szerint.
Saslik pálcát vìzben àztattam, feltűzködtem a hùsokat ( szàrazabb hùsnàl, mint például csirkemell mehet a pálcára bacon is ) forrò serpenyőben ropogòsra sütöm.

Tzatziki: 

Kìgyòuborkàt kis csìkokra vàgtam besòztam ès hagytam àllni. Görög joghurtot egy kevès tejföllel kikevertem, hogy krèmesebb legyen, bele bors, fokhagymapor, kapor vègül az uborka. Hűtőben hagytam állni legalább 1 napig, hogy összeèrjenek az ìzek. Sok mindenhez lehet enni, nem csak a kebabhoz, èn raktam màr hamburgerbe is, nagyon finom volt!

Grill zöldség:

Már készitettem és leirtam úgyhogy linkelem: Grill zöldség

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések